Доставка

Доставката на стоки, поръчани през сайта Nivo.bg се извършва само на географската територия на Република България.

Доставката се извръшва с куриерска фирма Спиди.

1. За поръчки до 99 лева доставката е с фиксирана стойност от 4,50лв до офис на Спиди

2. За поръчки до 99 лева доставката е с фиксирана стойност от 6.00лв до адрес

3. За поръчки над 99 лева доставката е безплатна.

4. Срока на доставка е: от 24 до 72 часа след направената поръчка (възможно е и по-дълъг срок, в зависимост от населеното мясти и графика на куриерската фирма)

5. Доставката се извършва по един от следните начини:

– Доставка до офис на куриерска фирма Спиди;
– Доставка до Ваш адрес.

Поръчки, изпратени до офис, ще бъдат задържани в офиса на куриера, не по-дълго от 10 /десет/ дни. След изтичане на този срок поръчката се анулира без да уведомяваме клиента.

За Поръчки с избор на доставка до адрес, Клиентът е длъжен да осигури достъп и възможност за приемане на Поръчката. В случай, че Клиентът не е намерен на посочения адрес, Продавачът ще препрати поръчката до най-близкия офис на куриера, като стоката ще остане в офиса, не по-дълго от 10 дни, след което Поръчката се анулирана.

Имате възможност да се възползвате от опция „Преглед“.

– Потребителят/ клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦА не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
– Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦА не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
– При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.